A new car …

 

…for my friend Yvon!

3 Comments (+add yours?)

  1. Shelly Schmidt
    Feb 09, 2012 @ 17:41:29

    This is just beautiful!!!

    Reply

  2. Gail Bales
    Feb 09, 2012 @ 18:36:02

    Very nice! I love it.
    Gail in Oklahoma

    Reply

  3. Yvon
    Feb 09, 2012 @ 21:31:43

    Oh WAUW! Wat een prachtige kaart Herma!
    En wat ontzettend lief dat je een nieuwe auto voor mij hebt klaargezet ….. op je blog!
    De echte staat nu bij mij voor de deur (en op mijn blog: http://fotoyvon.blogspot.com/2012/02/nieuwe-auto.html), na de min of meer ontplofte motor van de oude. Waar ik nog steeds wel een beetje ziek en verdrietig van ben hoor, maar als ik dan zo’n prachtige kaart zie ….. make my day! Dank je wel meis, erg lief van je dat je zo meeleeft!
    Liefs van Yvon

    Reply

Leave a Reply

