First challenge – Eerste uitdaging ARTSpeciallyfriends

here is my entry to the first challenge of ARTSpeciallyfriends

10 Comments (+add yours?)

  1. Ellie Knol
    Sep 26, 2011 @ 12:25:12

    WOW! It is so gorgeous!

    Reply

  2. MarionE
    Sep 26, 2011 @ 12:54:20

    Wat een waanzinning mooi Canvas… Ik heb Mr. Linky gechekt en de fout daar herstelt. Mijn excuses voor je ongemak. Ik neem je canvas zeker nog mee in de trekking. Dank je wel voor het attenderen hierop!
    Als je nog tijd hebt om je canvas in Mr. Linky toe te voegen graag…. maar door je comment ben je zeker van je deelname!

    Lieve groetjes
    Marion

    Reply

  3. herminesplace
    Sep 26, 2011 @ 13:07:07

    Geweldig mooi!

    Reply

  4. Anneke
    Sep 26, 2011 @ 15:55:20

    Mooie compositie! Leuk die verschillende radertjes en de kralen. Ik zou er wel eens willen aan voelen🙂

    Reply

  5. Yvon
    Sep 26, 2011 @ 16:54:43

    MOOOOOI Herma!!! Mooie kleuren, mooie materialen, mooie compositie, helemaal goed!
    Ik zal voor je duimen bij de Art Specially Friends.
    Groetjes van Yvon

    Reply

  6. MarionE
    Sep 27, 2011 @ 12:55:34

    Hallo Herma,

    Gefeliciteerd met het winnen van de allereerste uitdaging op het blog van ARTSpecially Friends.
    Mail me voor het claimen van je prijs.
    Lieve groetjes
    Marion

    Reply

  7. Yvon
    Sep 27, 2011 @ 17:14:47

    Ik had al gezegd hoe mooi ik je inzending voor de eerste Art Specially Challenge vond, maar nu mag ik je ook nog feliciteren met het winnen van de challenge ….. VAN HARTE!!!
    Groetjes van Yvon

    Reply

  8. Riet (harikini)
    Sep 28, 2011 @ 07:04:55

    prachtig gemaakt, en gefeliciteerd met je prijs.

    Reply

  9. Ineke van den Akker
    Sep 29, 2011 @ 18:43:59

    Goed gedaan! Hij is geweldig!

    Reply

Leave a Reply

