Two carved stamps

here is the result of carving stamps

two carved stamps

 

and here is the card made with my carved stamps

card with two carved stamps

 

6 Comments (+add yours?)

  1. Inge
    Dec 30, 2012 @ 20:16:43

    Goed zeg!!!

    Reply

  2. Yvon
    Dec 30, 2012 @ 20:17:19

    Oh WAUW!!! Geweldig mooi Herma!
    Daar kom ik aan met mijn hartjes en kapot gegutste vingers ….. staat op mijn blog.
    Prachtige kaart met je zelf gemaakte stempel!
    Liefs van Yvon

    Reply

  3. Gerrina
    Dec 30, 2012 @ 22:20:38

    Wat een geweldige stempels! Als ik dit zie gaat het hier kriebelen om ook te gaan snijden, maar verwacht ik niet zo’n mooi als jij te maken… Eerst maar eens bedenken wat ik wil snijden… Groetjes, Gerrina

    Reply

  4. Purnima Girouard
    Dec 30, 2012 @ 23:29:37

    Beautiful, Herma! The pattern makes her look so exotic!

    Reply

  5. Rosie
    Dec 31, 2012 @ 06:17:24

    Großartig sind die Stempel und die Karte natürlich auch, liebe Herma.

    Ich wünsche Dir einen guten Rutsch und ein glückliches neues Jahr

    Reply

  6. dymphie
    Dec 31, 2012 @ 11:54:22

    prachtige stempels en kaart Herma (het begint te kriebelen om ook weer te beginnen…).
    De beste wensen voor een gezond en creatief 2013!

    Reply

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 59 other followers

